Monday, April 28, 2014

IBU AKU DAN ALOE VERA DRINKING GEL

Macam nak buat karangan masa zaman sekolah dulu2 plak rasanyer..
Sebelum aku start jual drinking gel ni, ibu aku dah guna benda ini. Dalam peti ais mesti ada sebotol.
Ibu aku makan dan buat untuk kegunaan luaran..

Bagi pendapat aku lah, drinking gel ni wajib ada untuk setiap peti ais..hehehe.. Selain minum drinking gel untuk kesihatan dalaman, ibu aku gunakan untuk luka luaran. Ibu aku standby untuk anak-anak lelaki dia, almaklumlah semua adik-beradik aku rider. Ake je yang x ada lesen motor..huhuhu.. Ibu lah, kalau dapat tahu anak dia jatuh motor dan luka berdarah, benda lain dia x akan ambil. Dia akan ambil drinking gel dan letak dekat luka tu.. Drinking gel dapat membantu luka sembuh dgn cepat. Luka akan cepat kering, so xda lah luka tu terdedah dgn infection. Ibu aku dah kira personal nurse tau..

Selain untuk luka akibat jatuh motor, ibu juga guna untuk luka kena minyak panas, besi panas dan wap panas.. mesti ibu cari drinking gel. So, kepada yang x ada Drinking Gel, aku syorkan semua mesti ada 1 botol dalam fridge..hehehe..

Macamtulah lebih kurang cerita ibu dan drinking gel. Nak cerita panjang lebar, tak pandailah plak nak buat ayat.. jika berminat nak order atau sebarang pertanyaan, boleh sms/whatsapp/wechat :+6012-2094782 atau email: mizamuslim@yahoo.com. Kalau terlambat respond mohon maaf yer, saya akan cuba respond secepat mungkin.

No comments:

Post a Comment